Godišnjica Kontakt centra JKP "Čistoća"

Godinu dana posle formiranja Kontakt centra JKP “Čistoća” sa zadovoljstvom možemo da konstatujemo da smo ovim projektom postigli zadati cilj – kroz unapređenje informacionog sistema preduzeća izgradili smo moderan i efikasan servis za pružanje komunalnih usluga. O tome najbolje govori 14000 telefonskih kontakata i 7000 realizovanih zahteva u proteklih dvanaest meseci.  

 Djordje


Uslužni kontakt-centar JKP "Čistoća" zvanično je počeo sa radom prvog februara 2013. godine. Reč je o naprednom komunikacionom servisu koji je svakog dana, osim nedeljom, u periodu od 07:00 do 21:00 čas, na raspolaganju svim našim sugrađanima za dostavljanje zahteva, postavljanje pitanja i posredovanje u rešavanju svih problema iz oblasti poslovanja JKP "Čistoća".

Na godišnjicu otvaranja Kontakt-centra, ukazujući na značaj njegovog formiranja, kako u pogledu kvalitetnije komunikacije sa građanima i drugim korisnicima naših usluga, tako i u pogledu unapređenja rada svih službi preduzeća, mr Dejan Raonić, direktor JKP "Čistoća, izrazio je zadovoljstvo što je Kontakt centar vrlo brzo postao ključni posrednik između velikog broja korisnika naših usluga i svih službi JKP „Čistoća“ čime je značajno unapređena poslovna komunikacija u ovom komunalnom sektoru. Istovremeno, Raonić je iskazao uverenje da će ovako osmišljen i organizovan Uslužni kontakt-centar predstavljati primer dobre prakse i za druga gradska preduzeća i ustanove.

- Osnovna razlika između Uslužnog kontakt-centra JKP „Čistoća“ i drugih centara u sličnim preduzećima jeste u tome što naš kontakt-centar ima razrađen sistem za praćenje i rešavanje predmeta. U svakom trenutku je moguće proveriti status nekog od podnetih zahteva koji je zaveden i evidentiran putem specijalizovanog softvera za obradu podataka. Na taj način je isključena mogućnost  da se prijava ili zahtev nekog korisnika zagube i zaborave, istakao je Raonić.

Svoje zahteve, predloge, sugestije i primedbe u vezi  sa svakom oblasti poslovanja preduzeća građani mogu saopštiti našim operaterima putem svih dostupnih komunikacionih alata: telefonom, mobilnim telefonom, sms-porukom, elektronskom poštom, na zvaničnoj internet strani preduzeća, kao i preko društvenih mreža. 

Vi ste ovde: Vesti Najnovije vesti Godišnjica Kontakt centra JKP "Čistoća"